Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 22 oktober 2023

Eerste UCI-punt!

Vanochtend vroeg naar Schneisingen (Zwitserland),
om er vóór 9u het parcours te verkennen,
vervolgens op te warmen
in de camionette van de club,
met nog een laatste sanitaire stop,
om dan alles te geven bij de start,
en meteen mee te zijn met de kopgroep!
Aangemoedigd aan de materiaalpost,
ging het weer verder door het veld,
'van bocht tot bocht',
om na 5 toeren uitgeput te finishen,
en langs de kant weer op adem te komen.

En het is Kobe gelukt:
met zijn tiende plaats vandaag,
heeft hij nu zijn eerste UCI-punt binnen!
Veel vreugde en voldoening voor onze junior!

'Bravo mon lapin,' stuurde de president van zijn club :-)

Op de UCI-ranglijst voor junioren staat Kobe intussen
op plaats 196 van beste internationale cyclo-crosser.
"Dat is ter wereld hé," verduidelijkte hij me nog.

1 opmerking: