Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 28 oktober 2023

Pechdag

Vanochtend in een wei in Ruddervoorde:
semi-droge opwarming naast de wagen!
Daarna verzamelen aan de start,
en de koers zo goed mogelijk blijven rijden,
na een moeizame eerste ronde waarin Kobe meteen lek reed,
maar waarna hij toch weer verder "door het zand" ging...
Om dan met z'n drieën op de E40 in panne te vallen,
en op de pechstrook in Deinze getakeld te worden.

Met veel dank aan oma die ons in Gent-Zeehaven kwam oppikken,
want de bus van Team SD Worx liet ons mooi staan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten