Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 8 oktober 2023

Brumath Bike Festival

Gisteren finishte Kobe nog derde
op de regionale cyclo-cross in Brumath,
en vanochtend om 11u
was hij er al terug aan het opwarmen,
nu voor de UCI cyclo-cross
die hij met rugnummer 47 startte,
maar waar hij meteen goed opschoof,
op een droog en stoffig parcours,
met veel draaien en keren 'dans l'escargot'
(niet zijn favoriete onderdeel!)
om dan mooi rechtdoor te rijden langs het water,
vervolgens door te bijten in het zand,
en met een snor aan de finish te verschijnen :-)
Erg tevreden met zijn 23ste plaats vandaag,
genoten we nog wat van de 'festivalsfeer',
bij een lekkere flat white uit deze foodtruck,
voor mezelf dus, want onze junior verkoos dit:
een hamburger (met zijn i-phone).
Tijd dan om het 'festivalterrein' te verlaten
en weer huiswaarts te keren.

Zeer fijne internationale koers met veel Vlaamse en Nederlandse wielrenners,
we moeten dan wel altijd goed opletten wat we luidop tegen elkaar zeggen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten