Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 24 maart 2024

Journée surprise

Een hele zaterdag met de Franse vriendinnen op stap:
eerst naar Boulangerie Bio Cézamie in Wintzenheim,
voor een gezonde verrassingslunch,
met een allerlaatste verjaardagsdessert,
in een zeer gezellig kader!
Daarna een wandelingetje sous la pluie
in het mooie Kaysersberg, 
en even langs wijnboer Haegelin in Orschwihr.
's Avonds mochten de mannen mee,
naar het knappe optreden van 
'Les Barboozes' in Vieux-Thann,
waar we ook een toost uitbrachten
op ons 23-jarig huwelijk.

Op 23 maart 2001 verzamelden we vrienden en familie op de Vismarkt in Leuven, voor een fuifje in 'De blauwe schuit' om ons "ja-woord" te vieren... En 23 jaar later zitten manlief en ik dus samen in 'Salle Sainte-Odile' in Vieux-Thann, vragen we ons af waar de tijd is gebleven... Genieten doen we intussen des te harder, van onze Franse vrienden die we nu ook al even kennen en die we hier graag 'Il est où le bonheur, il est où?' en 'Could you be loved?' hoorden meezingen.

Un grand merci pour l'organisation de cette belle journée surprise, mes chères amies! À refaire bientôt! On trouvera d'autres occasions que mes 31 ans ;-)

1 opmerking:

  1. Oui une belle journée et soirée !! En vrai on a tous/toutes bien profité !! À refaire !!

    BeantwoordenVerwijderen