Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 14 maart 2024

Stilstaan


Een ster

En als ik bang ben dat ik stilsta
Kijk ik heel gauw naar een ster
Want ik weet dat die zo snel gaat
Dat het lijkt alsof hij stilstaat
Dus
Wie weet
Denk ik
Ben ik ontzettend ver.

Liselore Gerritsen

Voor onze kleine dochter
die op 14 maart
de tijd
- en daarmee ook ons -
altijd
weer even
doet stilstaan.
X

2 opmerkingen: