Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 11 maart 2024

Monday blues

De Franse krokusvakantie zit erop! Kobe kwam gisteravond terug thuis van zijn skireis met Maxime naar Les Menuires, wij trokken intussen naar Toscane én jarige oma in Erps-Kwerps. Een derde machine was is hier nu aan het draaien, de boodschappen moeten nog gedaan worden. 'Back to business as usual.' Kobes glimlach was vanochtend wel iets minder groot dan op de skipiste. 

En toch. De dagen lengen zichtbaar, de lente hangt voelbaar in de lucht. Alsof er zo ook meer tijd vrijkomt voor alles wat je in een dag gedaan wil krijgen. Wat natuurlijk niet echt het geval is, maar het gevoel is alvast mooi meegenomen. In mijn hoofd vormt zich nu een wasdraad aan mogelijkheden en extra tijd die ik naar mijn hand probeer te zetten... Tot die winkelkar me straks weer vierkant uitlacht. 

Maandagblues na een vakantie. Dat is 'dubbelop'. Gelukkig schijnt de zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten