Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 4 maart 2024

Lange aanloop

In de aanloop naar mijn verjaardag,
met onze vrienden naar bar Il solco in Cortona,
om alvast te toosten op mijn 51 lentes.
Smaakvol uit eten ook,
en genieten van de verfijnde keuken,
in restaurant La Loggetta.
Vanochtend ontbijten bij Vannelli in Camucia,
en de kruisweg lopen in Cortona,
met z'n allen dus vol goede moed naar boven,
langs de 14 staties,
tot aan de Basilica di Santa Margherita.
Uitkijken dan naar de huisbereide lunch van Stephan:
een zalige penne all'arrabbiata
om duimen en vingers bij af te likken!

Heerlijk toch,
die lange aanloop naar 5 maart :-)

1 opmerking:

  1. Genieten, genieten en nog eens genieten ! Gelijk hebben julllie.
    Bij deze ook via deze weg, een héél gelukkige verjaardag vanuit het regenachtige Baal xxx
    Maak er een leuk dagje van !

    BeantwoordenVerwijderen