Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 28 september 2014

Blotevoetenpad


Toegegeven, het klinkt wat geitenwollensokkenachtig, zo'n blotevoetenpad... Maar het enthousiasme van onze oudste(!) zoon vanmiddag in het Parc de Wesserling was écht geweldig om zien.

En noem me gerust ook een ouderwetse moeder, maar ik ben altijd blij als het lukt om de televisie, de computer en de nintendo (tijdelijk) uit te schakelen als 'meest interessante speelkameraad'.

Zeker ook op zo'n mooie en warme zondag als vandaag...

Want de thermometer aan de Crédit Mutuel in Pfastatt haalde weer gemakkelijk 31°C! En ja, boven op een geasfalteerd plat dak bevindt zich waarschijnlijk ook het warmste punt van heel het dorp om de buitentemperatuur te meten... Maar het getal stond er toch maar mooi weer :-)

Nog even vasthouden, die nazomer!

2 opmerkingen:

  1. Sint-Michielszomerkes, we love it ;) !
    Mooie fotootjes. Tip om te onthouden !
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb tijdens deze uitstap zeker ook aan jou gedacht! En andere foto's van het mooie park in Wesserling volgen later nog op mijn blog.

      Verwijderen