Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 15 september 2014

Terrasje doen?


Basel, Mulhouse en Colmar, het Vitrahaus en de Grand Ballon... Het voorbije weekend toonde ik tegen hoge snelheid heel wat moois uit onze streek aan de twee Vlaamse vriendinnen die op bezoek kwamen.

En werkelijk alles zat goed, iedereen genoot zichtbaar. Slechts het weer toonde zich van zijn meest grillige en onbetrouwbare kant, met als hoogtepunt (al zeg ik beter 'dieptepunt') een volledig uitgeregende wandeling in Basel.

Maar het terrasje deden we wel degelijk. Op het hoogste punt van de Vogezen, met een toast op onze vriendschap die met minder ook geen genoegen had genomen: we kennen elkaar nu bijna dertig jaar!

2 opmerkingen:

  1. Hey Hey,

    Klinkt gezellig daar. Leuk om iets te lezen :)
    Hier was het heel mooi weer, dat wens ik jullie ook nog toe !

    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm... ik proef ze nog: die lekker zoete bubbels bovenop le grand ballon. Bedankt om zo'n superambassadeur-gids-gastvrouw in je nieuwe thuisstreek te zijn, maar vooral bedankt voor de inderdaad bijna 30 jaar -wawh zijn we echt al zo oud??- vriendschap. Graag nog veel meer van dat!

    BeantwoordenVerwijderen