Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 20 juli 2015

Voedsel voor de vriendschap


Haar vorige bezoek werd dernière minute afgeblazen, maar nu is ze dan toch - voor het eerst! - bij ons in de Elzas geraakt...

En ik blijf het leuk vinden om aan ieder nieuw bezoek de Grand Ballon, Colmar en het VitraHaus te tonen...

Maar vooral de Grand Frais viel bij deze vriendin erg in de smaak want dat is hier in Frankrijk echt de beste plek om inkopen te doen als je, zoals zij, bewust met je voeding bezig bent. En dus maakte ze voor ons allerlei salades, smoothies en zelfs een heerlijke champignonsoep klaar (die ons ook tijdens deze hete zomerdagen zeer goed smaakte).

Altijd leuk, zo'n dagen vol vriendschap, in en rond onze keuken!

Want afstand verandert veel. En contact blijven houden, is soms moeilijk als je naar het buitenland verhuist... Maar dan zijn er plots dus die dagen, met veel tijd en met de perfecte uitwisseling tussen mooie en lekkere zaken. Beter kan een vriendschap niet gevoed worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten