Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 17 juli 2015

Boontjes snijden in een mooie streek


Op vakantie zijnde in La Bresse, kwamen ze gisteren een dagje bij ons thuis op bezoek. Ik toonde hen het VitraHaus in Weil-am-Rhein én ook mijn keuken waarin we de groenten voor de BBQ 's avonds klaarmaakten...

Zij van hun kant maakten me enthousiast voor Fantasticable, de nieuwste attractie van het park Bol d'air: vastgehecht aan een kabel tegen hoge snelheid als een vogel door de lucht vliegen, dat moeten we met ons trio zeker ook eens uitproberen! (Nu verkennen wij de Vogezen eigenlijk vooral 's winters, met skilatten onder onze voeten.)

Ja, de Elzas blijft een mooie streek om op vakantie te komen, of er zelfs voor langere tijd echt te gaan wonen en boontjes te snijden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten