Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 15 juli 2015

Les romains


Vandaag vertrokken ze naar hun jaarlijkse kamp in Interlaken, onze drie Romeinen!

Tien dagen spelen en wandelen in de bergen, zonder elektronische schermpjes of ander modern speelgoed in de buurt... En dus ook tien dagen zonder eigen (groot-)ouder in de buurt die de hele tijd alles voor hen regelt!!

Ze rollen wel even met hun ogen als ik zeg dat zo'n kamp ook bij hun opvoeding hoort... En tja, je zal het maar hebben, zo'n klassieke orthopedagoge als moeder ;-)

In de verkleedwinkel hadden ze ondertussen alvast veel pret bij het uitkiezen van hun kostuums voor dit kamp. Les habitants de la Rome antique bleken plots veel "cooler" dan eerst gedacht.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie verkleedkleren! Geniet van de tijd voor jezelf terwijl ze op kamp zijn!

    BeantwoordenVerwijderen