Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 14 juli 2015

Droomhuis te huur


Ze doen het toch maar. Een druk leven leiden in België én daarnaast nog een oud huis in Toscane renoveren. Een proces van jaren, maar het voorlopige resultaat mag zeker al gezien worden. Tien bedden staan er nu, nog acht te gaan!

En alles klopt ook: de ruimtelijke indeling van het huis (op termijn zullen er drie appartementen en één loft beschikbaar zijn, modulair nog veranderbaar), de gebruikte materialen voor de afwerking, de sobere stijl met veel oog voor detail... Om nog maar te zwijgen over de ligging van het huis, midden in de velden met zicht op het oude Cortona tegen de heuvel. Echt "adembenemend mooi", zoals ze het in de boekjes zouden zeggen.

Heel bijzonder dus om daar reeds een week te mogen verblijven, samen met die Vlaamse vriendin die het allemaal wel even "tussendoor" aanpakt. Begin augustus gaat ze nu met haar hele gezin terug om weer wat zaken op punt te stellen (en om van de Italiaanse zon te genieten!). Vanaf volgend jaar zal (een deel van) het huis dan te huur gesteld worden...

En ik mag alvast reclame beginnen maken....

Bij deze dus graag dit blogbericht als smaakmaker!

En mocht u nog aarzelen: het zwembad wordt onderhouden via de nieuwste technieken (geen chloortoestanden!) en verwarmd via zonne-energie. De kans is dus groot dat ik daar volgende zomer zelf weer baantjes trek :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten