Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 november 2014

Crossen op woensdag


Cyclisme, Foot en Cours de Dessin... Het blijft iedere woensdag een grote uitdaging om alle activiteiten van de kids goed gecombineerd te krijgen. (Godzijdank vinden de lessen team gym en danse moderne op andere weekdagen plaats!)

Maar helemaal druk wordt het pas echt als de cross interscolaire er op woensdag ook nog tussenkomt... Dan lopen we werkelijk de hele tijd rond te crossen!

En dit was slechts onze eerste afspraak op het parcours van Decathlon in Wittenheim want Thomas eindigde tiende en gaat dus zeker door naar de volgende ronde...

We blijven dus nog even vrolijk verder crossen op woensdag :-)

1 opmerking:

  1. Amaai, wat een sportieve kinders weeral. Ik supporter vanuit la Belgique !

    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen