Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 9 november 2014

De laatste


Dat hij wellicht onze laatste bezoeker is, zo verwelkomde ik hem vrijdagavond. De laatste in dit huis toch. Want over enkele weken hopen we verhuisdozen te vullen en zullen we in ons nieuwe huis een gastenkamer inrichten.

Broeder Herman was meteen ook onze oudste bezoeker (tot nu toe) en we vulden het hele weekend met intense werkbabbels over vroeger en nu. Groot-Bijgaarden leek me plots slechts 'om de hoek' te liggen...

Ons Franse leven toonde ik hem ondertussen langs de wijngaarden in Eguisheim, het Retabel in Colmar en het VitraHaus in Weil-am-Rhein.

Een bijzonder weekend met veel tijdsprongen. Heen en terug.

1 opmerking:

  1. Mooi! Toch blij dat ik nog net op tijd ben geweest om ook het 'groene huis' te bezoeken. Maar in welk huis ook, dat is slechts de 'verpakking'. Het belangrijkst zijn de mensen die erin wonen en die kom ik graag ook in nieuwe huis nog eens bezoeken! Alvast een goeie verhuis gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen