Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 14 november 2014

Wachten


In Frankrijk kan je heel lang wachten... Op vanalles en nog wat... Men belooft je veel en vervolgens gebeurt er niets. Een 'ja' is vaak een beleefde 'nee'. (Een manier van leven die je moet gewoon worden, geloof me.)

Maar kijk, exact drie jaar later staat ze er! Onze nieuwe keuken!! Eindelijk!! Met daarrond dus een huis waarvoor de bouwvergunning lang op zich liet wachten... En dat vervolgens nog voor heel wat bouwperikelen zorgde...

'Vive la fin!' mailde onze toekomstige, nieuwe buur me gisteren. Zijn keuken wordt volgende week geplaatst. We gaan al drie jaar dezelfde weg. Het schept wel een band.

2 opmerkingen: