Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 17 november 2014

Herfstappels


Bananen vind ik vlug te rijp, appelsienen bezorgen me plakhanden en van appels krijg ik honger... Kortom, ik ben geen fervente fruiteter.

Maar het bakje herfstappels uit de oven van de Italiaanse vriendin deed me gisteren toch van fruit genieten. En ja, daar zat het gebruik van kaneel en suiker zeker voor iets tussen. Verrassend was echter ook het stukje citroen (op de plaats van het klokhuis) dat voor een lekkere, frisse smaak zorgde!

Zo hadden we dus zeker onze portie vitaminen binnen...

En voelden we ons ook iets minder schuldig bij de chocoladetaart die naast de appels op onze livingtafel stond :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten