Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 13 september 2015

Ingehaald

Het geregel van iedere dag heeft me weer volledig ingehaald: boeken kaften en materiaal schoollijsten aanvullen, inschrijving hobbies regelen en proeflessen vragen, huiswerk opvolgen en een dringende tandartsafspraak vastleggen,... Op woensdagavond was ik zelfs bijna vergeten de vervangwagen terug te brengen, zo vlot reed ik door mijn taxi-dag :-)

Maar voor morgenvroeg staat er ondertussen een bijzondere rit naar de luchthaven in mijn agenda! En al het geregel van iedere dag zal dan toch wat moeten wachten... Want voor mijn middelbare schoolvriendin uit Leuven, maak ik hier bij ons thuis graag de nodige tijd vrij.

Ingehaald worden door goede gesprekken in het Vlaams, ik kijk ernaar uit!

2 opmerkingen:

  1. Geniet van elkaars gezelschap. Een jaartje geleden was ik er ook bij, maar nu vertoef ik in heel andere oorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enjoy het bijbabbelen, bijbabbelen, bijbabbelen.
    Ik weet hoe het voelt : zaaaalig dus !

    BeantwoordenVerwijderen