Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 10 september 2015

Stress?!


Met een klein stemmetje belde ze me vanmiddag. Of ik haar map met alle ingevulde formulieren naar school kon brengen? Want "vanochtend thuis vergeten, en nu toch wel dringend nodig voor de klastitularis..."

Een beetje sloddervos is ze wel, die dochter van mij.

En timide is ze eigenlijk ook: de telefoon opnemen doet ze niet graag ("je weet nooit wie het kan zijn"), de weg vragen nog minder. Maar op vakantie in een busje vol vreemden de berg op rijden en vervolgens met een parapente op haar rug de starthelling aflopen... Ja, dat doet ze onmiddellijk en zonder enige aarzeling!!

Door de lucht zweven aan een uit doek gemaakte vleugel (want meer is het niet), bezorgt haar dus minder stress dan een vergeten map bij de start van een nieuw schooljaar.

En dan is er nog de proefles bij de turnclub in Lutterbach waar ze vanavond voor het eerst naartoe gaat... En een dringend tandartsbezoek morgenmiddag, voor de tand die ze vorig weekend afbrak...

Dochterlief kent deze dagen heel wat stress!!

Maar haar parapente-vlucht? Die maakte dus enkel ons, de wachtende ouders in de wei beneden aan het meer, zenuwachtig. Erg zenuwachtig zelfs, ik geef het toe.

1 opmerking:

  1. Zalige foto en dat even met een selfie? Ik moet toegeven dat ook ik vooral blij was om het bericht te lezen dat alles ok was :)

    BeantwoordenVerwijderen