Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 11 februari 2016

Plan B


Een uitgeregende (en sterk uitgewaaide) skivakantie, ik wist niet dat het kon...

En dus trokken we iedere ochtend onze skikleding aan (daarbij ieder slecht weerbericht volledig negerend!), om vervolgens na een paar uren toch weer in het hotel te staan, dringend op zoek naar een plan B dat de vakantiedag alsnog zou redden.

Gelukkig had Hotel Panorama een eigen zwembad, en voor verdere invulling trokken we naar de bowling- en schaatsbaan in Colmar. De "après-ski" verschoven we ook creatief naar het middaguur, met een lekker slaatje en een frisse Aperol in de kamer bij oma en opa.

Geen klassieke wintersportvakantie in de Vogezen dit jaar, maar zeker ééntje die het onthouden waard is! En een vakantie die we graag nog eens overdoen, al gaan we dan wel voor plan A zodat de grootouders hun vijf kleinkinderen alsnog samen zien skiën. (Mijn familie is niet alleen flexibel, maar ook volhardend.)

Wordt dus vervolgd. Met hetzelfde jeugdige enthousiasme, in hopen nieuwe sneeuw!!

1 opmerking:

  1. Toch een beetje sneu, zo'n skivakantie die in het water valt. Maar quality time met de familie dat hebben jullie zeker gehad en die is zoveel waard!

    BeantwoordenVerwijderen