Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 29 februari 2016

De volgende zondag


Verse sneeuw, vorige donderdag, op de eigen brievenbus!
En een nieuwsgierige hond, gisteren, voor mij op de skilift...
Ooooh, zalige winterdetails!!
 
Verder blijft het natuurlijk een heel gedoe:
latten, sticks, botten, helmen, brillen, handschoenen, sjaals...
alles inladen, de berg oprijden, alles uitladen en aandoen...
met veel gekibbel 'tussendoor en tussen iedereen'.
 
Maar eens we dan op onze latten staan,
mmmm, dat heerlijke instant vakantiegevoel...
 
Ja, dan kijk je op maandag alweer uit
naar de volgende zondag.

2 opmerkingen:

  1. :-)
    Kort en krachtig.
    Heerlijk je weer eens te lezen. Ik heb er nog wat in te halen. Iets te druk bezig geweest met moeder zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sara,
      Ook leuk om jou hier even te lezen :-) Hou je goed, hé. Warme wintergroet uit de Elzas!

      Verwijderen