Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 september 2018

Trop la course


'Votre rendez-vous était à 12h40,' zei het scherm waarop ik Thomas en Britt aanmeldde bij de orthodontist en het was welgeteld 12h41.
'C'est trop la course,' zei de mama die met haar zoon recht van de turnles kwam en meer buiten adem leek dan de tienjarige die naast haar stond.
'Bij ons begint de koers pas,' dacht ik, maar zei niets en wilde slechts dat idiote scherm van antwoord dienen.

Want deze mercredi fou zou er eentje worden om U tegen te zeggen, met een reeks activiteiten die elkaar mooi zouden opvolgen:

12u40 orthodontist T en B (+ 1 minuut dus)
14u00 fietstraining T en K
16u00 K naar laser game party in Kinepolis Mulhouse
18u00 keeperstraining K
19u30 dansles B

En tot nu zitten we dus nog altijd op schema!! Zonder die éne minuut vertraging zelfs...

De laatsten worden straks ook weer netjes afgehaald...

Opletten wel dat ik manlief niet vergeet in de luchthaven want die landt pas om 22u45.

'C'était trop la course,' kan ik hem altijd nog zeggen indien ik te laat kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten