Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 3 juli 2024

800 km

Thomas vanochtend in Pfastatt,
voor de start van zijn fietsvakantie,
samen met kameraad Louis,
nog helemaal fris en relax,
voor de 800 km naar Bordeaux,
waar ze hun kameraad Alex gaan bezoeken.
Aangekomen in Saint-Symphorien-sur-Saône,
werd de tent een eerste keer opgezet,
en het avondeten uitgestald!

Een fietsvakantie van het noordoosten naar het zuidwesten.
Donderdag 11 juli komen ze met de trein terug thuis.
Bon voyage à vélo, les gars!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten