Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 19 juli 2024

Plan B

De citytrip naar Berlijn viel in het water,
maar nonkel Bernard nam ons trio
meteen een dagje mee op zijn boot.
Daarna was er de 'Tennis Erps Open',
de minigolf in Sint-Lambrechts-Woluwe,
waar iedereen op het podium wilde,
en het Afrika-museum in Tervuren,
waar ze de enige(!) regendag doorbrachten.
Tot slot trokken ze naar Bokrijk,
waar de jeugd tandems huurde,
Tijd dan voor de oefenmatch van KVM,
waarvoor ze in stijl naar Heist-op-den-Berg trokken.
Nog een lekkere reservatie in Bar Bruis in Kortenberg,
waar er wel een kleinzoon aan tafel ontbrak,
want die was vertrokken naar zijn afspraak in Freiburg.

De citytrip naar Berlijn ging niet door wegens de geblokkeerde rug van opa, maar er werd vlug een plan B opgesteld met allerlei leuke activiteiten in eigen land. En plezier hadden oma en opa wel degelijk samen met al hun kleinkinderen!

Ook Thomas moest gistermiddag onverwacht nog op zoek naar een plan B om in Freiburg te geraken, want hij viel met onze Peugeot in panne in Marly (tegen Metz).

Misschien is het wel de kunst om altijd een plan B achter de hand te hebben, en er dan zelfs nog meer voldoening uit te halen wanneer alles alsnog goed uitdraait. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten