Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 23 juli 2024

Jongste bezoeker

Kleine Ude, geboren op vrijdag 5 juli,
en nu al op vakantie in de Vogezen,
samen met zijn hele familie,
die vandaag in Richwiller langskwam,
wat zorgde voor veel gezellige drukte,
en dan stonden de hondjes dus nog niet
op onze groepsselfie :-)

Ude is met voorsprong de jongste Vlaamse bezoeker die we hier thuis al mochten ontvangen! Erg leuk ook om Saskia en Katleen nu als kersverse omi en noni te mogen verwelkomen... Veel plezier nog met het eerste kleinkind, dames! X

3 opmerkingen:

  1. Het was zeer fijn om deze namiddag bij jullie te zijn. Eindelijk zijn we er geraakt, dat werd tijd na al die jaren dat jullie daar nu al wonen ! We zijn zeer trots dat onze kleinzoon de jongste bezoeker is tot toe. Zeer mooie herinneringen voor later... Nog eens bedankt voor het lekkere eten en de zeer gezellige tijd daar ! Veel liefs, Ude en co xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh woowww! Zo leuk! Wij hebben enkel de hele familiefoto doorgekregen! Zag er daar een gezellige avond uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karen Vander Elst24 juli 2024 om 14:16

    Oeps ik reageerde anoniem!! Niet de bedoeling dus! Eens zoeken of wij kunnen passeren als we op vakantie gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen