Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 17 februari 2015

Beetje Sinterklaas vandaag


Ze hadden de verkeerde tafel bij!! Dat werd meteen duidelijk toen de eerste bruine tafelpoot werd uitgepakt... (Alles wat mis kan gaan, gebeurt hier dus echt! Deze keer had ik nochtans gerekend op de Duitse Gründlichkeit.)

Maar anderhalf uur later stond Stilobjekt terug voor onze nieuwe voordeur... Nu wel degelijk met de juiste, zwarte tafel!

En vanavond werd ze door het hele gezin gekeurd en goed bevonden! Het was een beetje Sinterklaas voor ons vandaag.

4 opmerkingen:

  1. In Vlaanderen komt de Sint op 6 december met speelgoed en mandarijntjes. In de Elzas komt hij blijkbaar op 17 februari met meubels?
    Geniet van alle "eerste keren" die gaan komen: eerste keer ontbijten aan de tafel, eerste keer bezoekers ontvangen aan de tafel, eerste keer huiswerk maken aan de tafel, ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we hebben wel iets met 17 februari! Want gisteren was het ook exact 9 jaar geleden dat we een instuif hielden in ons nieuwe huis in België... Nooit gedacht toen dat we nu hier naar een eigen woning zouden verhuizen :-)

      Verwijderen
  2. Jaloers op de durf van de doorwinterde blogster die de Stilobject-man gezwind kadreert....:-) Mezelf indachtig, bij 't hele verhuisgebeuren met fototoestel rond zeulend om het op het moment suprême steeds beschroomd weer weg te moffelen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een voordeel van in het buitenland te wonen: die gêne om foto's te durven nemen, valt hier zo goed als weg! Ze kunnen maar denken dat het een rare, Vlaamse gewoonte is om alles op beeld te willen vastleggen ;-)

      Verwijderen