Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 19 februari 2015

Dans les cartons


De stevige bruine dozen voor de zware spullen, de fijne gekleurde dozen voor wat minder zwaar weegt: meer logica hoefde je hier de voorbije dagen niet te zoeken in mijn persoonlijke verhuissysteem.

Heel wat autoritten verder, maakt het groene huis nu een geplunderde indruk. De kamers klinken hol en leeg, een huis dat al geen thuis meer is... Het raakt me echter weinig, ik ben gewoon te moe om nog veel te kunnen nadenken. (In de wachtzaal van de logopedist had ik vanavond een dutje kunnen doen, maar stilvallen is voorlopig geen optie.)

'Je suis dans les cartons,' mag dan al een mooie Franse uitdrukking zijn, 'verhuizen' blijft toch een vreselijk vermoeiende en uitputtende bezigheid.

2 opmerkingen:

  1. niet opgeven maar doorgaan-zo hebben we het altijd geleerd hé!
    nog enkele dagen en je kan uitrusten in jullie nieuwe huis!
    er wacht jullie een heel mooie toekomst!
    groet-je
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Isabelle! We vallen hier voorlopig zeker nog niet stil!

      Verwijderen