Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 16 februari 2015

Nog twee weken...


...en dan kennen we enkel nog deze voordeur!

Maar voorlopig leef ik haast letterlijk tussen twee huizen...

Want meermaals per dag rijd ik nu met een volle auto naar het nieuwe huis:
vorige week onze boeken, deze week alle kledij en (breekbare) huisraad!

Het voorbije weekend werden ondertussen de zolder en de garage met vereende Vlaamse mankracht ingericht... Dankjewel, Kris, voor je komst en voor alle bruikbare hulp!!

Komende zaterdag zullen immers onze bedden en meubels verhuisd worden met de grote 'camion' van een Franse voetbalvader...

En wat nu al weg is, geeft ons dan meer tijd om alles meteen op de juiste plek te zetten!

Het strakke schema lijkt voorlopig haalbaar :-)

2 opmerkingen:

  1. Leuk om jullie verhuisavonturen op afstand mee te lezen!
    Alvast heel veel succes nog met dozen vullen en versleuren, kasten en bedden opbreken en herinstalleren!
    En weet: dozen die je na een jaar nog niet geopend hebt: gewoon wegdoen!
    Hoewel die cassetjes...die zou ik ook niet weggedaan hebben .... ;-)
    groetjes uit Kortrijk, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn cassetjes... Maar ik ga ze misschien toch eens digitaliseren want ik heb ergens gelezen dat je die bandjes niet "tot in de eeuwigheid" kan bewaren :-)

      Verwijderen