Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 2 februari 2015

Nog vier weken...


...en we zullen onze oude huissleutels voor eens en altijd ingeruild hebben!! Kunnen we eindelijk ook deze leuke sleutelhangers gebruiken die we reeds lange tijd geleden cadeau kregen :-)

Ondertussen werd het voorbije weekend de definitieve oplevering (die voor vandaag voorzien was) voor de derde(!) keer uitgesteld... Maar deze keer hadden we het eerlijk gezegd toch niet meer zien aankomen...

De reden?

Afwezigheid van de definitieve sleutels voor de voordeur en het ontbreken van de afstandsbediening voor de rolluiken!!

Bouwen in Frankrijk, het blijft een klucht jusqu'au bout.

1 opmerking:

  1. Mijn sleutelhangertje floot alvast een opgetogen deuntje bij ' t weerzien van zijn kameraadjes en bij het vooruitzicht dat ze zich nu ook snel in hun mooie spiksplinternieuwe huis mogen gaan nestelen

    BeantwoordenVerwijderen