Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 22 februari 2015

Tourner dans le vide


Alles is nu weg uit het groene huis! Samen met drie voetbalvaders hebben we gisteren onze meubels verhuisd. Eerst een grote lading naar Troc, daarna alle bedden en nog enkele kleine meubels naar het nieuwe huis.

En vandaag halen we hier de kaders van de muren... De definitieve schoonmaak kan dus beginnen! Voor de komende dagen liggen ook alle afspraken voor de afsluiting van water, gas en electriciteit vast want donderdag hebben we onze laatste afspraak met de eigenaars voor de 'état des lieux de sortie'.

We zijn er nu echt bijna :-)

Ondertussen hebben we de eerste nacht in ons nieuwe huis zalig goed geslapen! Morgen verwachten we daar Orange voor de telefoon- en internetaansluiting... Ik ben benieuwd of het zal lukken om 's avonds aan de nieuwe tafel een eerste blogbericht te schrijven!

'Tourner dans le vide,' zingt Indila nu onophoudelijk in mijn hoofd. Letterlijk én figuurlijk van toepassing deze laatste dagen. Want bij een verhuizing voel ik me zelf toch ook altijd een beetje binnenstebuiten gekeerd... Alsof ook daar alles opnieuw zijn plaats moet vinden.

1 opmerking:

  1. Oef!!! Laat de verhuisstress nu maar langzaam wegglijden. .. ( niet te drastisch, dat zorgt alleen maar voor een adrenalineshock)..en neem je tijd om alles terug op orde te krijgen..dat hoeft echt niet meteen he !!!

    BeantwoordenVerwijderen