Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 6 februari 2015

Gelukt!


Na drie jaar en vier maanden was het vanmiddag eindelijk zover... Om 15u30 vond de definitieve oplevering van ons nieuwe huis plaats!!!

En dat de télécommandes van de rolluiken alsnog ontbreken - eind februari komen ze uit Bretagne toe, Frankrijk is een groot land - vinden we voorlopig niet zo erg. We hebben nu de definitieve sleutel van de voordeur en kunnen eindelijk onze spullen beginnen verhuizen!

Het weekend hebben we ondertussen alvast met lekkere taartjes ingezet :-)

4 opmerkingen:

  1. Joepiejee ! Proficiat, gelukwenst, hieperdepîep, ... ik zou zoveel verschillende gelukwensen willen verzinnen als het het aantal keer dat het werd uitgesteld... maar ik ben de tel kwijtgeraakt.

    Dus ... eet ik alvast een aardbeientaartje op jullie en het nieuwe huis.
    ( Je kent de taart, je kent de traditie :)

    Blije groeten voor jullie allen.

    P.S. Stuur het adres maar door he en plaats en brievenbus :) Wie weet durf ik ,met deze temperaturen ,wel diepgevroren taart versturen :) !
    Carla & co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de gelukwensen! We kunnen het zelf haast niet geloven dat het gelukt is en dat ons 'bouwavontuur' eindelijk zijn einde kent :-)

      Verwijderen
  2. MIJLPAAL van formaat! Laat het sleuren en sjouwen met verhuisdozen maar beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen