Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 24 juni 2013

Home again...

In Londen, Cambridge, Duxford en Edinburgh de voorbije week veel moois gezien met mijn Amerikaanse travel buddies Becky en Jamie! Je mag hier de komende dagen zeker nog wat fotocollages en korte verslagen verwachten!

Ondertussen was het gisteravond bij thuiskomst terug wennen aan de ruimtes in huis. Alsof de verhoudingen plots vreemd aanvoelen en je de living, keuken en kamers weer gewoon moet worden... Tot alles en iedereen terug als een vertrouwde huid om je heen valt, wat uiteindelijk niet lang duurt met drie kinderen in de zetel die ongeduldig uitkijken naar de beloofde cadeautjes :-)

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Leuk om lezen dat je veilig terugbent én een echt even weggeweest gevoel hebt ! Ik wou je nog mailen en zoveel, maar de tijd vliegt zo. Dus hier al even een kort berichtje en veel Belgische groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven dat gevoel als je thuiskomt.

    BeantwoordenVerwijderen