Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 1 juni 2013

Printemps pourri

Ook hier blijven de weerberichten deze lente weinig hoopvol en het is uitkijken naar een mooie zomer met zonnige en warme dagen...

Ondertussen maken we er in huis het beste van, al wil dat met onze televisie de laatste tijd niet goed lukken en heeft dat al voor heel wat toestanden gezorgd. Tot vorig weekend zelfs de jonge priester op ons dak kroop om onze parabole te regelen. Een betrokken parochie, jawel! Nadien konden we echter geen enkele zender meer ontvangen en was de paniek bij onze oudste zoon compleet. De 'belangrijke voetbalmatch' kon gelukkig nog via een klassieke antenne op de Franse zender gevolgd worden.

Het is nu uitkijken naar de komst van Artronic volgende week. Alsadep kreeg het probleem gisteren niet opgelost.

En de zon! Ja, die mag ook vlug komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten