Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 27 juni 2013

IWM Duxford



De Spitfire, Lancaster, Concorde...

Zeven impressionante hangars gevuld met vliegtuigen
kan je bewonderen in Imperial War Museums in Duxford.

Leuk was ook de gids die bij elk vliegtuig
een boeiend en apart verhaal wist te vertellen,
naast het bouwjaar en andere (snelheids)gegevens.

'Wandelende encyclopedieën' noem ik zo'n gepassioneerde gidsen.
En als ze zich al eens vergissen, zal ik het niet vlug merken.

Zeker niet als het over vliegtuigen gaat
en de eigen kennis niet veel verder reikt dan 'Top Gun'
waar ik als dertienjarige zwijmelend naar keek.

Take my breath away, Maverick.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten