Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 5 maart 2020

47

 
Voor de gangspiegel met mijn reflexcamera, om een 'selfie' te sturen naar mijn Franse vriendin, want ze wilde weten of haar verjaardagscadeau me goed paste? En ja, de leuke blouse zit echt prima!!
 
Verder viel op deze donderdag de regen met bakken uit de lucht en werd het een behoorlijk grijze verjaardag. Ik was de dag nochtans goed gestart, met de 'Triple Firming Neck Cream' die ik mezelf onlangs cadeau deed. 'Dat mensen daarin geloven,' was meteen de nuchtere opmerking van manlief.
 
Ach ja, zolang die crème lekker ruikt en de hele zaak wat 'stabiliseert' vind ik het al oké. (En zolang ik selfies blijf nemen met mijn reflexcamera, is er ook niets aan de hand ;-))
 
Tempus fugit… En het smeren is dus nog maar net begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten