Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 6 maart 2020

Badkuip

Helemaal uit Oostenrijk aangekomen! 
 Onze vliegende badkuip,
 die meerdere keren gedraaid,
 en gekeerd werd,
en tussendoor ook gewoon even neergezet.
 Door de tuin van onze sympathieke achterburen,
'zwevend' richting onze tuin:
  
 1,1 ton die goed op de afgesproken plek landde.
 Knap werk van onze tuinmannen!
Van harte welkom,
beste badkuip-voor-de-zomer :-)

1 opmerking:

  1. WoW, was en is precies wel een evenement ! Wat een zalig uitkijken naar de zomer. Gelukkig zit er nog de lente tussen om alles in orde te krijgen. Als jullie van de zomer in quarantaine moeten , zitten jullie alvast heeel goed ( en anders ook 🤪).
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen