Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 14 maart 2020

Jouw vader en ik

Er was wat zon vanochtend, voorts was er niemand. Buiten jouw vader en ik. En negen jaar later staan we er dus nog altijd wat onbeholpen bij, met een plantje en gedachten die alle kanten op gaan...
 
Vorig jaar moet je het grappig gevonden hebben. Toen kwam jouw vader na het werk slechts nipt op tijd langs en scheurde hij bijna zijn broek: om het kerkhof terug te verlaten moest hij in het halfduister over het gesloten toegangshek klimmen! Ik had het hem graag zien uitleggen aan een toevallige voorbijganger. Maar gelukkig was er niemand. Buiten jij dan.
 
Jouw vader en ik. We hadden je graag beter leren kennen. Dat staat vast.
 
Negen jaar later, is dat alvast een gedachte die blijft.
 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten