Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 12 maart 2020

Corona-tijden

Een sleep-over bij ons thuis, een uitstapje naar het trampolinepark, frietjes en flantaart... Alles om Robin een geslaagd pre-verjaardagsfeestje te bezorgen, want morgen moet hij voor het eerst zijn verjaardag zonder zijn mama vieren. In deze Corona-tijden konden we daar nu in het midden van de week ook echt veel tijd voor vrij maken. (En als we van de nood een deugd kunnen maken, doen we dat zeker.) Verder werken al die gesloten scholen helaas vooral op het humeur van ouders én kinderen. De lange speech van Macron op TF1 bracht daar vanavond ook geen verandering in. Het blijft gewoon afwachten hoe alles verder zal evolueren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten