Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 10 juni 2015

Alles komt terug


Op hun school in Mulhouse is het een hele rage! Kobe vroeg er eentje voor zijn Eerste Communie, de twee oudsten hebben ondertussen ook hun eigen exemplaar: de rubik's cube is helemaal terug van weggeweest!!

Of is hij misschien nooit helemaal weggeweest? Dat kan zeker ook. Zelf ben ik niet zo'n "spelletjesmens", dus ik volg die zaken niet goed op.

Hoe dan ook, het is veel leuker om ons trio met hun "kubus" in de zetel bezig te zien, dan met de i-pad. Geen gezeur over de wifi die niet goed werkt of een batterij die bijna leeg is... Enkel het schuivende geluid van rijen blokjes die gedraaid worden.

Alles komt terug. Als je maar lang genoeg wacht!

En ik vraag me dan ook al een paar dagen af waar ik mijn eigen monchichi van vroeger gelaten heb.

2 opmerkingen:

  1. Dan hou ik de loom-bandjes voor mijn kleinkinderen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, leuk idee! Maar ik vrees dat die bandjes na verloop van tijd helaas zullen verduren ;-)

      Verwijderen