Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 25 juni 2015

Siew Lay

Jans werk in Kuala Lumpur zit erop! Het werd vandaag ook mooi afgesloten met een bezoek aan Batu Caves - het hindoeheiligdom in Batu - en een busrit langs enkele (letterlijke) hoogtepunten in het centrum van de stad zelf: Merdeka Square, de Menara KL Tower en de Petronas Twin Towers.

Het blijft ook bijzonder om ieder jaar opnieuw, op een totaal andere plek in de wereld, een aantal collega's van Jan terug te zien zoals Javier uit Spanje en Rayomand uit Indië. Met Wim, Philippe en Remko uit Everberg blijft het natuurlijk het gemakkelijkst praten :-)

Maar deze week vond ik het vooral geweldig om Siew Lay, Jans collega uit Singapore, te leren kennen want de voorbije avonden liet ze ons enthousiast enkele specialiteiten uit de Maleisische (en Chinese) keuken proeven. Niets zo authentiek als een local die je wegwijs maakt in de gebruiken van zijn/haar land!

Morgen vliegen Jan en ik nog voor enkele dagen naar Singapore, voor een korte vakantie onder ons tweeën... En veel hebben we tot nu toe niet gepland, maar we kijken er zeker naar uit om ook deze aparte Aziatische eilandstaat beter te leren kennen!

Dus ja, we hebben al een nieuwe afspraak met Siew Lay vastgelegd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten