Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 8 juni 2015

Twee dagen Barcelona!


Deze middag Thomas afgehaald in de luchthaven van Basel... En die heeft er dus juist twee fantastische dagen in Barcelona opzitten!!

Zaterdag bezocht hij de Sagrada Familia, Parc Güell en Camp Nou, zondagnamiddag rustte hij even uit op het strand na zijn deelname aan de Jeux Athlétiques in de voormiddag waar in totaal 1600(!) leerlingen uit een tiental landen aanwezig waren.

En bij deze meteen een kleine rechtzetting: een andere Thomas uit Mulhouse werd tweede op de 1000 meter in een hogere leeftijdscategorie, onze Thomas werd vierde in zijn leeftijdscategorie. Want gisteren was er dus enige verwarring ontstaan in de communicatie...

Desalniettemin: we blijven even trots op onze oudste zoon :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten