Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 2 juni 2015

Voyage en Bavière

Ik had eerst echt geen idee waar hij naartoe ging... En via de zoekmachine op het internet kwam ik dan nog bij "bavarois" uit! Maar Thomas vertrok gistermorgen in alle vroegte naar Beieren. De hele week op schoolreis naar München en ook naar Salzburg.

Afspraak gisteren dus om 5u30 aan het college, we stonden er stipt op tijd en zagen de bus juist toekomen. Het afscheid nemen gebeurt kort en afstandelijk bij pubers (ik wist dat ik dat op voorhand had moeten doen, grrr!!!), maar Winnie the Pooh zit toch nog in zijn reistas (een verwarrende leeftijd voor iedereen en het zal nog wel even duren).

Deze dagen volgen we onze oudste zoon via de website van de school. Vandaag bezoekt hij de stad München, het Olympisch Park en de Allianz Arena, wat de officiële naam is van het stadion van FC Bayern München en dat laatste zal wellicht het meest in de smaak vallen.

Maar het wordt wachten tot vrijdagavond voor enige mondelinge toelichting. En dan nog zullen we niet alles weten... Jammer dat Winnie niet kan praten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten