Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 26 juni 2015

Zwemmen in Singapore

Vanmiddag goed aangekomen in Singapore. De luchthaven is meteen indrukwekkend - vasttapijt van zodra je uit het vliegtuig in de terminal komt - en ook de taxirit naar het hotel verloopt hier zeer aangenaam, met mooie bloemen en planten langs de snelweg! Verder dezelfde tropische warmte als in Kuala Lumpur, dus ook hier werkt de airco overal op volle kracht.

In het Park Royal Hotel heb ik ondertussen het zwembad reeds uitgetest. Met zijn halfopen ligging op de vijfde verdieping van ons hotel lijkt het water over de rand van het gebouw naar beneden te stromen! Echt een knap staaltje architectuur! En het zicht op de wolkenkrabbers rondom versterkt natuurlijk alleen maar de unieke beleving.

Mocht er een ranking bestaan voor zwembaden in wereldsteden, dan wist ik het wel. (En dan heb ik de Infinity Pool op Marina Bay Sands zelfs nog niet uitgetest! Maar die is helaas alleen toegankelijk voor de hotelgasten die in één van de drie hoge en met elkaar verbonden torens aan Marina Bay verblijven.)

Nu de stad zelf maar eens verder gaan verkennen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten