Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 7 juni 2015

Over waterspelletjes en snelle dagen...


De hitte van de laatste dagen maakt dat onze kids en hun vrienden het sproeisysteem voor het nieuwe gras nu ook voor zichzelf optimaal benutten... Wordt het zwembad van het groene huurhuis hier hard gemist, de waterspelletjes zijn dan toch gebleven :-)

Ondertussen liep grote broer vanmorgen de 1000 meter in Barcelona en eindigde hij op een (meer dan) verdienstelijke tweede plaats! Want juist terug van zijn week in München en Salzburg, vertrok hij gistermorgen in alle vroegte (en met kleine oogjes) voor de Jeux Athlétiques van de scholengroep Frères Maristes in Spanje.

Maar morgenmiddag staat "taxi mama" alweer goed op tijd in de luchthaven van Basel! Zéér benieuwd naar alle nieuwe verhalen...

En de waterspelletjes thuis? Die heeft Thomas aan het strand van Barcelona wellicht niet gemist.

Wat gaat het leven snel voor onze oudste zoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten