Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 22 juni 2015

Zwemmen in Kuala Lumpur

Wat me een heel schooljaar in Frankrijk niet lukte, doe ik hier: baantjes trekken in het zwembad van het Sunway Resort Hotel & Spa. Beetje gek wel, zo vlak naast de Sunway Lagoon waar je voor veel waterpret terechtkan zonder dat daar veel "zwemmen" aan te pas komt. Ik trek mijn baantjes dus tussen grote watervallen en echte palmbomen die niet hoefden te worden ingevoerd. Center Parcs in de buitenlucht, én in het groot ook: de Sunway Lagoon heeft het grootste surfbassin met kunstmatige golven ter wereld.

And Kuala Lumpur City sofar? Dat heeft weer alles waar ik in een wereldstad niet aan kan wennen: van de daklozen onder de bruggen langs het water, tot de shopping malls vol Gucci, Prada, Armani, Versace... (De shopping mall vlak naast ons hotel heeft zelfs een schaatsbaan!)

Zwemmen in een andere wereld, en je daar niet schuldig over proberen te voelen. Dat vat mijn eerste volledige dag in Kuala Lumpur het beste samen.

3 opmerkingen:

  1. Hé leuk om lezen, maar ik mis de foto :)
    Bij de vorige post typte ik nog "goede reis" , maar dat floepte weg, dus stuur ik het jullie bij deze toe !

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Carla! En een uitgebreide fotocollage volgt dus zeker nog na de thuiskomst begin juli :-)

      Verwijderen
  2. Oke, Leuk vooruitzicht ! Net examencijfers binnengestuurd en ik kwam weer piepen... GRoetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen